Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Tolerancja i akceptacja

 

Uczniowie klasy VIII d Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 wzięli udział w projekcie „Tolerancja i akceptacja”.

Podczas realizacji zajęć młodzież dowiedziała się, jak wspierać osoby z niepełnosprawnością. Zdarza się, że właściwa postawa i zachowanie względem osób z niepełnosprawnością przysparza wiele trudności. Okazuje się jednak, że właściwe i wspierające osobę z niepełnosprawnością zachowanie wcale nie jest trudne. Najpierw uczniowie zapoznali się z książką Pera Nilssona „Inny niż wszyscy” i na jej podstawie opracowali scenariusz przedstawienia klasowego. Krótka inscenizacja zwróciła uwagę na problemyz akceptacją odmienności.

Kolejnym etapem było przygotowanie banku dobrych praktyk. Młodzież przygotowała plakaty, na których zostały zapisane pomysły związane z działaniem na rzecz osób niepełnosprawnych. Końcowym etapem projektu było „drzewo życzliwości”, na którym pojawiły się hasła związane z tolerancją.

Po realizacji projektu uczniowie doszli do wniosku, że wystarczy chcieć i świat będzie lepszy.

Data dodania: 2022-12-20 22:29:27
Data edycji: 2022-12-20 22:30:25
Ilość wyświetleń: 267

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Zobacz

Partnerzy

Motto

,,Więcej nas łączy niż dzieli”

Cytat
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej